Off on an adventure

Aaaaah. Ik vertrek. Ik vertrek écht! Voor twee maanden, althans. Naar een ander werelddeel. IK BEN NOG NOOIT IN EEN ANDER WERELDDEEL GEWEEST. HELP.

Oke, ik vertrek dus. Morgen, 16 januari, voor twee maanden, naar Suriname. Voor een stage bij de radiozender SRS. No big deal. Euh, JAWEL! Als je me in 2014 had gezegd: ‘Anneleen, in 2016 gaat gij voor twee maanden naar Suriname op stage, zonder beste vriendin, zonder lief, zonder ouders, zonder zus, zonder support system’ had ik je waarschijnlijk voor gek verklaard. Maar zo’n kans krijg ik maar één keer, en ondertussen sta ik mijlen verder dan in 2014. I can do this. En het afscheid van die beste vriendin, dat lief, die ouders, die zus en dat support system valt misschien wel zwaar, maar over twee maanden (al) zie ik die weer terug. En ondertussen; genieten van de zon, van de professionele ervaring die ik ongetwijfeld zal opdoen en van het nieuwe land.

Verwacht u aan een wekelijkse blogpost, veel Facebookfoto’s en nog meer Snaps!

Geef een reactie

