Suriname week 5

Oke, ik geef het toe: ik had écht geen inspiratie meer voor een titel voor deze blogpost. Daarom dus gewoon ‘Suriname week 5’! Kort en bondig, me dunkt 🙂

Het was weer een weekje hetzelfde: werken, wat chillen, naar de film gaan, een evenement meepikken en er verslag over doen enzovoort. Op dat vlak heb ik echt niks nieuws meer te vertellen! Op maandagavond ging ik wel samen met Jana naar het huis van twee transgender vrouwen op voorgesprek voor een interview deze week (voor onze bachelorproef). Het was heel interessant om hun verhalen te horen!

De rest van de week verliep normaal: gewoon werken. Ik heb serieus getwijfeld of ik wel een blogpost zou schrijven omdat ik eigenlijk helemaal niet zoveel te vertellen heb. Maar goed, ik had me voorgenomen elke week te schrijven, dus hou ik me eraan!

Op zaterdagavond gingen ik en Robyn (mijn huisgenote) naar de film, dat is echt ons favoriete uitje geworden hier in Suriname. Gezellig en fijn, maar je bent toch niet te lang weg!

Op zondag werd ik wakker door luid geblaf en gejank van honden. Ik keek door het raam, en zag dat onze drie terreinhonden een kleine puppy aan het aanvallen waren. Ik ging dus snel naar buiten, en daar zat de meest schattige puppy die ik ooit heb gezien. Helemaal bang en super mager. Ik besloot het dus maar mee naar huis te nemen en ervoor te zorgen tot ik iemand vond die haar kon adopteren! In de supermarkt bij mij in de buurt hebben ze haar ‘Lucy’ gedoopt, en dat vind ik een hele fijne naam, dus dat is het gebleven!

Mijn excuses voor de overdaad aan foto’s, maar ze is ZO VERDOMD SCHATTIG! Ik heb haar vandaag mee naar het werk omdat ik haar niet alleen durfde te laten. En gelukkig heeft ze al een nieuwe thuis gevonden! Morgen gaat ze mee met Maikel, een van mijn collega’s hier op SRS. Ik ben blij dat ze een goeie thuis zal krijgen!

Dit was het weer voor deze week, sorry dat de blogpost een dagje te laat kwam! Bedankt voor het lezen en tot volgende week!

2 gedachtes over “Suriname week 5

  1. Jij bent echt gek op dieren hé Anneleen?Dieren voelen dat: het hondje voelt zich kiplekker bij jou? Deze blogpost zou ik met mijn slecht karakter de titel onenightstand (ja, volgens Woordenlijst in één woord) hebben gegeven, kwestie van iedereen eens te doen schrikken.

    Like

Geef een reactie

